多様な個人差に対応するための配慮に関する教師認知 : ユニバーサル・デザイン原理の学習への応用の視点から:

アクセス数 : 1025
ダウンロード数 : 187

今月のアクセス数 : 84
今月のダウンロード数 : 2
File
b005003700001.pdf 42.2 KB エンバーゴ : 2005-09-06
Title
多様な個人差に対応するための配慮に関する教師認知 : ユニバーサル・デザイン原理の学習への応用の視点から:
Title
Teacher Cognition of Fundamental Conditions for Teaching Students with Divergent Educational Needs: Applications of Universal Design Principles for Learning
Title Transcription
タヨウナ コジンサ ニ タイオウスル タメノ ハイリョ ニ カンスル キョウシ ニンチ ユニバーサル デザイン ゲンリ ノ ガクシュウ ヘノ オウヨウ ノ シテン カラ
Creator
Source Title
島根大学教育学部紀要. 教育科学
Memoirs of the Faculty of Education, Shimane University. Educational science
Volume 37
Start Page 1
End Page 9
Journal Identifire
ISSN 0287251X
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
島根大学教育学部
The Faculty of Education Shimane University
Date of Issued 2003-12-01
Access Rights open access
Relation
[NCID] AN0010792X