File | |
Title |
多様な個人差に対応するための配慮に関する教師認知 : ユニバーサル・デザイン原理の学習への応用の視点から:
|
Title |
Teacher Cognition of Fundamental Conditions for Teaching Students with Divergent Educational Needs: Applications of Universal Design Principles for Learning
|
Title Transcription |
タヨウナ コジンサ ニ タイオウスル タメノ ハイリョ ニ カンスル キョウシ ニンチ ユニバーサル デザイン ゲンリ ノ ガクシュウ ヘノ オウヨウ ノ シテン カラ
|
Creator | |
Source Title |
島根大学教育学部紀要. 教育科学
Memoirs of the Faculty of Education, Shimane University. Educational science
|
Volume | 37 |
Start Page | 1 |
End Page | 9 |
Journal Identifire |
ISSN 0287251X
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
島根大学教育学部
The Faculty of Education Shimane University
|
Date of Issued | 2003-12-01 |
Access Rights | open access |
Relation |
[NCID] AN0010792X
|