number of downloads : ?
Title Transcription
セイト ミズカラ ガクシュウ カダイ ヲ トラエ タンキュウ ノ ナガレ ヲ タドリ ケツロン ニ イタル チュウガッコウ リカ キョウシ ヨウ タンゲン ケイカク ノ サクセイ ダイイチブンヤ エネルギー リョウイキ オヨビ リュウシ リョウイキ
Title Alternative (English)
Making of Junior High School Science Teachers’ Unit Planning to be able to Reach a Conclusion as a result of Inquiry after Children Understood a Learning Issue. ─ Field One“ Energy ” and“ Particles ”─
File
language
jpn
Author
Yamashiro, Issei
Journal Title
Practical Research on School Education
Volume
1
Start Page
155
End Page
192
ISSN
2433-9024
Published Date
2018-03-30
NCID
AA12819551
Publisher
島根大学大学院教育学研究科 教育実践開発専攻
Publisher Aalternative
The Program of Pedagogical Development Graduate School of Education Shimane University
NII Type
Departmental Bulletin Paper
Format
PDF
Text Version
出版社版
OAI-PMH Set
Graduate School of Education
他の一覧