| File | |
| Title |
生徒自ら学習課題を捉え探究の流れを辿り結論に至る 中学校理科教師用単元計画の作成 ―第1分野「エネルギー」領域及び「粒子」領域―
|
| Title |
Making of Junior High School Science Teachers’ Unit Planning to be able to Reach a Conclusion as a result of Inquiry after Children Understood a Learning Issue. ─ Field One“ Energy ” and“ Particles ”─
|
| Title Transcription |
セイト ミズカラ ガクシュウ カダイ ヲ トラエ タンキュウ ノ ナガレ ヲ タドリ ケツロン ニ イタル チュウガッコウ リカ キョウシ ヨウ タンゲン ケイカク ノ サクセイ ダイイチブンヤ エネルギー リョウイキ オヨビ リュウシ リョウイキ
|
| Creator |
Yamashiro Issei
|
| Source Title |
学校教育実践研究
Practical Research on School Education
|
| Volume | 1 |
| Start Page | 155 |
| End Page | 192 |
| Journal Identifire |
ISSN 2433-9024
|
| Language |
jpn
|
| Resource Type | departmental bulletin paper |
| Publisher |
島根大学大学院教育学研究科 教育実践開発専攻
The Program of Pedagogical Development Graduate School of Education Shimane University
|
| Date of Issued | 2018-03-30 |
| Publish Type | Version of Record |
| Access Rights | open access |
| Relation |
[NCID]
AA12819551
|