File | |
Title |
生徒自ら学習課題を捉え探究の流れを辿り結論に至る 中学校理科教師用単元計画の作成 ―第1分野「エネルギー」領域及び「粒子」領域―
|
Title |
Making of Junior High School Science Teachers’ Unit Planning to be able to Reach a Conclusion as a result of Inquiry after Children Understood a Learning Issue. ─ Field One“ Energy ” and“ Particles ”─
|
Title Transcription |
セイト ミズカラ ガクシュウ カダイ ヲ トラエ タンキュウ ノ ナガレ ヲ タドリ ケツロン ニ イタル チュウガッコウ リカ キョウシ ヨウ タンゲン ケイカク ノ サクセイ ダイイチブンヤ エネルギー リョウイキ オヨビ リュウシ リョウイキ
|
Creator |
Yamashiro Issei
|
Source Title |
学校教育実践研究
Practical Research on School Education
|
Volume | 1 |
Start Page | 155 |
End Page | 192 |
Journal Identifire |
ISSN 2433-9024
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
島根大学大学院教育学研究科 教育実践開発専攻
The Program of Pedagogical Development Graduate School of Education Shimane University
|
Date of Issued | 2018-03-30 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Relation |
[NCID] AA12819551
|