File | |
Title |
同一の学習場面における行動観察と記述分析に基づく「主体的に学習に取り組む態度」と「思考・判断・表現」の評価の試み― 小学校第3学年「かげと太陽」単元を例として ―
|
Title |
An Attempt to Assess "Attitude Toward Independent-Minded Learning" and "Thinking, Judgment, and Expression" Based on Behavioral Observation and Descriptive Analysis in the Same Learning Scene ―In Case of the third grade of Elementary Science Unit "Shadows and the Sun" ―
|
Title Transcription |
ドウイツ ノ ガクシュウ バメン ニオケル コウドウ カンサツ ト キジュツ ブンセキ ニ モトヅク 「 シュタイテキ ニ ガクシュウ ニ トリクム タイド 」 ト 「 シコウ ・ ハンダン ・ ヒョウゲン 」 ノ ヒョウカ ノ ココロミ ショウガッコウ ダイ 3 ガクネン 「 カゲ ト タイヨウ 」 タンゲンヲレイトシテ
|
Creator |
SHIROYAMA Yukiko
|
Source Title |
島根大学教育学部紀要
Memoirs of the Faculty of Education, Shimane University
|
Volume | 56 |
Start Page | 15 |
End Page | 20 |
Journal Identifire |
ISSN 2433-5355
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
島根大学教育学部
|
Date of Issued | 2023-02-17 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |