Children's Emotions in Educational Settings: Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain

EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL 47 巻 4 号 417-426 頁 2019-07 発行
アクセス数 : 1009
ダウンロード数 : 0

今月のアクセス数 : 50
今月のダウンロード数 : 0
タイトル
Children's Emotions in Educational Settings: Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain
著者
Pirskanen Henna
Jokinen Kimmo
Karhinen-Soppi Anu
Notko Marianne
Lamsa Tiina
Meil Gerardo
Romero-Balsas Pedro
Rogero-Garcia Jesus
収録物名
EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
47
4
開始ページ 417
終了ページ 426
収録物識別子
ISSN 1082-3301
EISSN 1573-1707
主題
Children; Transitions; Emotions; Teachers' perceptions; Families ( その他)
言語
英語
資源タイプ 学術雑誌論文
出版者
SPRINGER
発行日 2019-07
アクセス権 メタデータのみ
関連情報
[DOI] 10.1007/s10643-019-00944-6
備考 This study was funded by Academy of Finland (Grant No. SA-21000035941).