| タイトル |
Children's Emotions in Educational Settings: Teacher Perceptions from Australia, China, Finland, Japan and Spain
|
| 著者 |
Pirskanen Henna
Jokinen Kimmo
Karhinen-Soppi Anu
Notko Marianne
Lamsa Tiina
Meil Gerardo
Romero-Balsas Pedro
Rogero-Garcia Jesus
|
| 収録物名 |
EARLY CHILDHOOD EDUCATION JOURNAL
|
| 巻 | 47 |
| 号 | 4 |
| 開始ページ | 417 |
| 終了ページ | 426 |
| 収録物識別子 |
ISSN 1082-3301
EISSN 1573-1707
|
| 主題 |
Children; Transitions; Emotions; Teachers' perceptions; Families
|
| 言語 |
英語
|
| 資源タイプ | 学術雑誌論文 |
| 出版者 |
SPRINGER
|
| 発行日 | 2019-07 |
| アクセス権 | メタデータのみ |
| 関連情報 | |
| 備考 | This study was funded by Academy of Finland (Grant No. SA-21000035941). |