Title |
教養教育実践を通した主体的・自立的学習者の育成と評価 : 学習科学を学ぶことでのメタ認知能力育成
|
Title |
A case of undergraduate liberal arts course for meta-cognition : the case study of "Learning Science" and its effectivenes
|
Title Transcription |
キョウヨウ キョウイク ジッセン オ トオシタ シュタイテキ ジリツテキ ガクシュウシャ ノ イクセイ ト ヒョウカ : ガクシュウ カガク オ マナブコト デノ メタ ニンチ ノウリョク イクセイ
|
Creator |
Ohsaki Ayano
|
Source Title |
鳥取大学教育研究論集
|
Volume | 4 |
Start Page | 73 |
End Page | 82 |
Journal Identifire |
ISSN 21858160
|
Subjects | |
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
Date of Issued | 2014-03-10 |
Rights |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
Access Rights | metadata only access |
Relation |
[NCID] AA12515433
isVersionOf
[URI] http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/metadata/4710
isVersionOf
|
Remark | 本誌は鳥取大学研究成果リポジトリ:http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/で公開されています |