消費行動における情報が態度変容に及ぼす影響の発達的研究

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File
b002002701k001.pdf 1.1 MB エンバーゴ : 2001-10-08
Title
消費行動における情報が態度変容に及ぼす影響の発達的研究
Title
A Developmental Study in Effects of Information on Consumers' Attitudes
Title Transcription
ショウヒ コウドウ ニオケル ジョウホウ ガ タイド ヘンヨウ ニ オヨボス エイキョウ ノ ハッタツテキ ケンキュウ
Creator
Imamura Shoko
Source Title
島根大学教育学部紀要. 人文・社会科学
Memoirs of the Faculty of Education. Literature and Social science
Volume 27
Issue 1
Start Page 1
End Page 9
Journal Identifire
ISSN 02872501
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
島根大学教育学部
The Faculty of Education Shimane University
Date of Issued 1993-12-25
Access Rights open access
Relation
[NCID] AN00107952