タイトルヨミ | セイト ミズカラ ガクシュウ カダイ ヲ トラエ タンキュウ ノ ナガレ ヲ タドリ ケツロン ニ イタル チュウガッコウ リカ キョウシ ヨウ タンゲン ケイカク ノ サクセイ ダイイチブンヤ エネルギー リョウイキ オヨビ リュウシ リョウイキ
|
日本語以外のタイトル | Making of Junior High School Science Teachers’ Unit Planning to be able to Reach a Conclusion as a result of Inquiry after Children Understood a Learning Issue. ─ Field One“ Energy ” and“ Particles ”─
|
ファイル | |
言語 |
日本語
|
著者 |
山代 一成
島根大学大学院教育学研究科教育実践開発専攻 院生
|
掲載誌名 |
学校教育実践研究
|
巻 | 1
|
開始ページ | 155
|
終了ページ | 192
|
ISSN | 2433-9024
|
発行日 | 2018-03-30
|
NCID | AA12819551
|
出版者 | 島根大学大学院教育学研究科 教育実践開発専攻
|
出版者別表記 | The Program of Pedagogical Development Graduate School of Education Shimane University
|
資料タイプ |
紀要論文
|
ファイル形式 |
PDF
|
著者版/出版社版 |
出版社版
|
部局 |
大学院教育学研究科 教育実践開発専攻
|
他の一覧 |