| Title |
教養教育実践を通した主体的・自立的学習者の育成と評価 : 学習科学を学ぶことでのメタ認知能力育成(2)
|
| Title |
A Case of Undergraduate Liberal Arts Course for Meta-cognition : The Case Study of "Learning Science" and Its Effectiveness(2)
|
| Title Transcription |
キョウヨウ キョウイク ジッセン オ トオシタ シュタイテキ ジリツテキ ガクシュウシャ ノ イクセイ ト ヒョウカ ガクシュウ カガク オ マナブ コト デノ メタ ニンチ ノウリョク イクセイ (2)
|
| Creator |
Ohsaki Ayano
|
| Source Title |
鳥取大学教育研究論集
|
| Volume | 5 |
| Start Page | 51 |
| End Page | 65 |
| Journal Identifire |
ISSN 21858160
|
| Subjects |
学習科学
メタ認知
自己効力測定尺度
ICT
21世紀型スキル
learning science
metacognition
SCSSE
21st century skills
|
| Language |
jpn
|
| Resource Type | departmental bulletin paper |
| Publisher |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
| Date of Issued | 2015-02-28 |
| Rights |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
| Access Rights | metadata only access |
| Relation |
[NCID]
AA12515433
[URI]
http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/metadata/4897
|
| Remark | 本誌は鳥取大学研究成果リポジトリ:http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/で公開されています |