Title |
教養教育実践を通した主体的・自立的学習者の育成と評価 : 学習科学を学ぶことでのメタ認知能力育成(2)
|
Title |
A Case of Undergraduate Liberal Arts Course for Meta-cognition : The Case Study of "Learning Science" and Its Effectiveness(2)
|
Title Transcription |
キョウヨウ キョウイク ジッセン オ トオシタ シュタイテキ ジリツテキ ガクシュウシャ ノ イクセイ ト ヒョウカ ガクシュウ カガク オ マナブ コト デノ メタ ニンチ ノウリョク イクセイ (2)
|
Creator |
Ohsaki Ayano
|
Source Title |
鳥取大学教育研究論集
|
Volume | 5 |
Start Page | 51 |
End Page | 65 |
Journal Identifire |
ISSN 21858160
|
Subjects |
学習科学
メタ認知
自己効力測定尺度
ICT
21世紀型スキル
learning science
metacognition
SCSSE
21st century skills
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
Date of Issued | 2015-02-28 |
Rights |
鳥取大学大学教育支援機構教員養成センター
|
Access Rights | metadata only access |
Relation |
[NCID] AA12515433
isVersionOf
[URI] http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/metadata/4897
isVersionOf
|
Remark | 本誌は鳥取大学研究成果リポジトリ:http://repository.lib.tottori-u.ac.jp/Repository/で公開されています |