タイトルヨミ | タヨウナ コジンサ ニ タイオウスル タメノ ハイリョ ニ カンスル キョウシ ニンチ ユニバーサル デザイン ゲンリ ノ ガクシュウ ヘノ オウヨウ ノ シテン カラ
|
日本語以外のタイトル | Teacher Cognition of Fundamental Conditions for Teaching Students with Divergent Educational Needs: Applications of Universal Design Principles for Learning
|
ファイル | |
言語 |
日本語
|
著者 | |
掲載誌名 |
島根大学教育学部紀要. 教育科学
|
巻 | 37
|
開始ページ | 1
|
終了ページ | 9
|
ISSN | 0287251X
|
発行日 | 2003-12-01
|
NCID | AN0010792X
|
出版者 | 島根大学教育学部
|
出版者別表記 | The Faculty of Education Shimane University
|
資料タイプ |
紀要論文
|
部局 |
教育学部
|
他の一覧 |